Monday 12 December 2011

tudung baru =)

Assalamualaikum and hye readers.. J pg tadi my Mr. zulfadli call n dia tanya mahu tudung x..den aku pun tanpe pk panjang ckp la “I nak la sayang”..hihi den dia end call la..dia cari tudung tok aku la tuh..so sweet jea dia arini..thank you..i appreciate that..then kol 9 pm ari ahad tadi aku sampai sepang..kol 930 pm dia datang jumpe aku and teman dia makan..dia sampai jea depan bagi aku plastic and dalam uh ada tudung..waaa..terharu betol..dia belikan aku tudung sarung warne merah n bunga2..pilihan dia aku suka jea.. :D (kadang2 la).. tp ape pun dia bg aku pakai jea..esk nak gi kelas aku pakai tudung tu ya honey..thank you so much..i hargai ape yg you bagi kat i..hihi :D <3 bye peeps . nak tido da..good nite..n Assalamualaikum …J

sometimes the heart sees what is invisible to the eye

No comments:

Post a Comment